im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Thursday, July 9, 2009

puncak oh puncak

hurmmm....dah lame jugak x masuk lam blog aku nie...maklumlahhhh...bz skett...ngan projek baru....clazz???x jugakkk...c0z clazz aku seminggu sehari jek...o maybe pasni 2 kali jek seminggu...hahahha...hurmmm....masuk hari ni dah seminggu gak ar aku kat puncak...keadaan???biase jekk...but aku tengok ramai la sangat jr2 yang baru masuk....kandang x yah cakap la....pack kot....tu yang wat aku malas nak gi kandang tuh...tunggu makan 8 tahun baru dapat!!!wakakaka...hurmm...camne pon...aku sayangkan puncak!!!hahaha....diam x diam ni sem kedua last aku kat puncak...well...x dapat nak nafikan yang puncak ni banyak bangi kenangan kat aku...x kirela kenangan manis o pahit!!!but memang aku x dapat nak lupakan puncak nie...btw,thanx puncak c0z ajar aku ape erti hidup...x dapat dinafikan puncak banyak jugak ajar aku apa erti hidup nie....n puncak jugak kenalkan aku ape itu kawan!!!biarlah...semua kenangan manis akan aku ingat n sume kenangan pahit akan aku telan n simpan...aku harap sem ni aku akan terus bahagia dengan mamat di puncak ini....huhuhu

No comments:

Post a Comment