im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Saturday, February 13, 2010

terima kasih wahai manusia!

salam...pertama sekali...curahan dalam bl0g ini adalah ditujukan kepada se0rang manusia yang merasakan dirinya terlalu pandai, perfect dan sangat2 sempurna!dan maaflah jika ada yang membaca bl0g ini terasa dan merasakan dia adalah manussia itu....dan sememangnya niat aku menulis adalah untuk memberitahu dan membuatkan manusia itu sedar dengan sikap die sendiri...wahai manusia TERHEBAT...(hebat atau tidak tanyela pada diri sendiri)...kau siapa mahu menilai diri ini siapa?hebat sangatkah diri kau sampai kau mahu mengatakan diri aku tidak hebat???hina sangat ke aku sampai kau menidakkan kredibiliti aku????rendah sangat ke taraf aku sampai kau memandang rendah kepada kemampuan aku????manusia...aku sendiri telah mengesan ketidakpuasan hati kamu pada pertama kali harinya lagi namun aku menafiKan sendiri perasaan itu kerana menganggap kamu pr0fessi0nal dalam segala hal...namun aku silap bila hari ini segalanya terb0ngkar...terima kasih manusia....kamu sama sahaja dengan manusia-manusia lainnya yang selalu tidak berpuas hati dengan ape yang dah orang lain buat...manusia...aku tidak mengharap sanjungan mahupun pujian setinggi gunung...SUMPAH aku tak inginkan....tapi cukuplah kau h0rmat n anggap aku sebagai manusia sama macam kau!!!aku tak pernah nak minx makan dan minum dengan kau lagi s0...jage mulut bile bercakap...aku tahu diri aku x diperlukan dalam hidup kau...tapi t0l0nglah faham bahawa aku juga manusia yang ada hati dan perasaan...dan jika ditanya saat ini siapa yang paling aku benci dan ingin menendangnya sepenuh hati...jawapan aku adalah ENGKAU wahai MANUSIA ITU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TERIMA KASIH MANUSIA KERANA BERJAYA MEMBUATKAN AIR MATA PEREMPUANKU TURUN DENGAN LEBATNYA DI TENGAH2 MALAM YANG SEJUK INI!!!!!!

2 comments:

  1. Nanie..
    Saat bertemu orang yang pernah kau benci,
    Sapalah dengan tersenyum.
    Karena ia membuatmu semakin teguh / kuat...

    =)..jgn sedih ya!!

    ReplyDelete
  2. emy : thanx emy...reli2 appreciate dat...:)

    ReplyDelete