im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Thursday, December 17, 2009

hurmmm...:()

salam....well thanx pada korang yang selalu ada kat belakang aku waktu aku sangat2 perlukan k0rang...thanx sangat2 guys...i l0ve n reli2 appreciate it...btw menulis blog aku ni...perasaan sudah sedikit reda....reda dengan pelbagai masalah yang menghimpit jiwa ini...hurmmm...aku dengan MUHAMMAD dah berbaik dan kami sudah mula berkawan semula...back to basic....like b4!!!biarlahh...past is past...n aku just nak heppi n bahagia je skang ni...biarlah ape org nak kata...but i bellieve in wut ive doing...buruk o baik yg berlaku ada hikmah n ketentuan dari ALLAH...aku terima dengan hati yang terbuka...ya, ALLAH...terima kasih...apa yang kau berikan pada aku kini membuatkan aku semakin kuat dan matang dalam menjalani hidup ini...SYUKUR ALHAMDULILLAH...hurmm...aku kerling ke jam...dah 17 hb dah haa...es0k awal muharram...yeah...tahun baru...s0 aku harap tahun baru ini memberikan aku lebih cahaya dan semangat untuk terus berjaya...tolong aku, YA ALLAH...amin...

No comments:

Post a Comment