im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Wednesday, December 9, 2009

wanita...hati dan perasaan

hurm...tadik saje2 bukan post2 lame n terpandang pada "30 perkara yg lelaki tak tahu pasal wanita!" hurm...bace punya bace air mata aku titis semula...erghhh...air mata...tolonglah jangan mucul lagi...saye benci kamu...saye sudah tidak mahu kamu lagi...tolongla berhenti mengalir dari mata ini...hurm...hari dah 5 hari aku hidup sendiri tanpa org yang aku sayang...memang sakit dan seksa nak lalui hidup ini tapi apa yang boleh aku lakukan???ya ALLAH...dugaan apakah yang sedang aku lalui sekarang ini???maafkan aku...bukan niat dihati ingin menyalagkan takdirMU...namun aku cuma mahukan kepastian...apa yg aku rasakan ini terlalu seksa sehinggakan aku sendiri buntu dan merana...mana hendak aku tanggungkan sakit belakang ini yang menganggu perjalanan hidup ini kembali...sakit derita kehilangan kamu...arghhh, aku dah tak sanggup!!! (paling menyedihkan bila org yg penah aku sayang cakap aku hanya buat2 sakit sebab nak pancing simpati!)...sumpah...aku x main2...ape yg aku rasa n hadap sekarang adalah satu penyeksaan yang aku sendiri benci!!!sumpah...aku x maen2 dengan apa yang jadik...masakan aku nak bermain dengan sakit yang mengancam nyawa aku sendiri????kamu ada akal fikiran...fikir dengan rasional!!!hurm...angin...sampaikan salam rindu aku pada dia...katakan aku terlalu sayangkan die namun aku perlu meneruskan hidup aku...katakan pada die...aku x mahu die lagi dalam hidup aku...die dah aku buang jauh2 macam mana die anggap aku sudah mati!*kamu...kamu jangan risau yee....if doa kamau itu makbul...saye akan mati dalam pembedahan tulang belakang saya nanti...sebab dok cakap 50-50! kamu doalah banyak2 supaya mati cepat!!!hahaha....hurmm...saya tahu saya banyak sakitkan hati kamu...tapi saya terlalu sayangkan kamu dan hanya kamu!!!tapi sekarang saya sedar saya perlu hidup tanpa kamu walaupun ia susah sangat2!!!saya perlu dan saya boleh....TERIMA KASIH PADA KAWAN2 SAYA terutama..WAWA...KAK DY...SHEDA...SARAH...OGGY...AZRAND...SIS WAN...kamu banyak bantu saya untuk senyum kembali!!!thanx a lot...may GOD bless all of u!!!andai kata saya pergi satu hari nanti...hanya satu saya pinta...MAAFKAN SAYA DAN HALALKAN SEMUANYA....


No comments:

Post a Comment