im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Wednesday, December 23, 2009

sepi dan sendiri aku benci!

"rasa kosong itu menjengah bila hati kesepian. Rasa kosong bila tiada teman berbicara.Rasa kosong bila hati yang satu itu belum terisi. Melihat orang lain yang bergembira membuatkan hati bergundah gulana"....

angin malam menampar2 wajah dan badanku saat ini...aduhhh....pelbagai perasaan wujud sekarang ini sehinggakan kesejukkan angin malam langsung tidak aku hiraukan....ntah...mungkin dengan keadaaan aku sendiri sekarang yang tiada punya ap2 perasaan...erghhh....benci dengan perasaan ini...perasaan...t0l0ng pergi jauh dari saya...t0l0ng...hurmm...saat ini aku hanya mahukan seseorang yang aku sayangi ada disisi ini memeluk dan mendengar segala luahan hati ini...aduhhh...aku x berdaya nak melawn perasaan aku sendiri...sendiri dan sunyi membuatkan aku terlalu derita sehingga aku benci dengan diri ini sendiiri...aku sendiri telah dan hampir penat berpura-pura kuat dan memberikan senyuman penuh kemanisan pada semua....aku kuat pada luaran...namun dalaman aku???TUHAN sahaja yang tahu betapa luluh hati ini...mungkin kehidupan sebelum ini aku terlalu bergantung pada seorang insan lelaki yg terlalu aku sayangi...sehingga membuatkan aku lumpuh sepenuhnya apabila cinta yang dibina hancur dan berkecai ditengah jalan!sumpah...aku tidak boleh berdikari sendiri...sakit dan peritnya derita ini...namun...kesepian dan keseorangan ini bukanlah tandanya aku percuma untuk dipancing dengan ajak-ajakkan seks mahupun nafsu kamu wahai kaum-kaum lelaki!!!ingat...aku bukannya call gurl mahupun pelacur dan perempuan murahan seperti yang kamu semua inginkan!!!aku masih punya maruah untuk dipertahankan...ramai rakan-rakan sarankan aku untuk keluar bergembia...tapi untuk apa???aku akan sakit bila lihat kapel2 jalan berpelukkan dan berpegangan tangan....sakit dan terus sakit apabila melihat diri seorang dan dipinggirkan....ada juga menyarankan aku agar mencari pengganti...GUYS...thanx atas concern kamu semua...tapi saya TIDAK BOLEH MENERIMA MANA-MANA LELAKI BUAT MASA SEKARANG DAN HANYA DIA SAHAJA AKAN KEKAL BERADA DI DALAM HATI INI SAMPAI BILA-BILA...DAN...ANDAIKATA AKU PUNYA SESEORANG YANG ISTIMEWA NANTI...DIA TETAP AKAN BERADA DI CARTA TERATAS DI HATI AKU INI...SESUNGGUHNYA AKU TERLALU MENYANYANGI DIRINYA....LABIH DARI AKU MENYAYANGI DIRIKU SENDIRI....AGAK SUKAR UNTUK AKU MENYANYANGI LELAKI LAIN SEBAGAIMANA AKU MENYANYANGI LELAKI ITU...

2 comments:

  1. cinta = seks

    apa beza?
    cinta?lama dah tak dengar ayat macam tuh ..

    boring..

    sesungguhnya aku tahu macam mana rasa cinta kat orang yang tak pernah kisah lagi pasal diri kita.well just jalan kan kehidupan.. buat macam aku . tepu kan otak ngan mender mengarut. senak kan pemikiran kau ngan masalah masalah lain.. face it !! dunia mmg kejam.. anyway siapa yang peduli?

    ReplyDelete
  2. wow...dalamnya kata2 ni..hurm...
    anyway..it is a sad story you know..
    biasala..benad yang tak kesampaian...
    i don't know what happen between you guys..so i can't comment anything here...
    just...chill out ok?sunyi mmg sunyi...
    tapi kesunyian itu sesuatu yang membahagiakan kalau kita hargainya... hope you will be ok...salam!

    ReplyDelete