im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Monday, June 8, 2009

bintang kamu di mana...


Hidup ni sangat singkat kan???n hidup ni kadang2 wat kiter jadik x tentu arah...ntahlah...aku sekarang x tahu ape yang aku nak n aku harapkan...i feel dat my life s0 sucks!!!hidup ni aku rase kosong dan sepi...aku dah x punya semangat t0k aku teruskan hidup!!!!ahhh...y my life been s0 sucks???huh!!!fikiran menerawang mengingati sesuatu...mengingati mengenai kehidupan lampau...dulu aku pernah impikan untuk hidup di bintang...cantik macam bintang....hahaha....aku akui itu gila dan x mungkin akan berlaku...tapi itulah kenyataannya...aku dambakan itu...kini,aku mula dambakan itu kembali...aku inginkan bintang...aku ingin menjadi bintang...biar jauh dari semua...biar aku aman di sana...jadi bintang best...jauh di atas langit...cantik jek...dan menjadi perhatian org...at least jadik bintang dah tak payah nak pikir ape2 dah...ahhh....kenapa hiidup ni susah sangat???bintang...kau dengar tak???andai kau bisa dengar...aku ingin menjadi kawan kau...aku ingin sentiasa bersama kau...^hurmmm...im crazy!!!^...aku teringat pulak zaman kacik2 aku...aku suke duk kat balk0ni umah then aku suke kire bintang...aku suke cakap same itu bintang...hahaha....wut a funny man...if u wan 2 belive 0 n0t....tabiat tu sampai sekarang aku ade...bintanglah jadi tempat aku luahkan kemarahan....kesedihan dan kegembraan...tapi hari ini...x ade bintang...dan aku x tahu nak mengadu pada siapa...bintang...kamo0 di mana???aku mahukan kamo0...ahhh....

No comments:

Post a Comment