im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Monday, June 8, 2009

my new j0b

mmm...dah pukul 3.10 pagi...tapi aku masih x leh td0...hurmm...ntahla....wahai mate...kenapa kamu tidak mengantuk????huhuhu...hurmm,aku baru jek bukak bl0g ni...saje nak gatal2...b4 ni just tulis blog kat lam ms...fb...but tb2 jek terbukak blog ni...hahaha...hurmm...biarlah...sume same...tempat nak meluahkan dan memberikan pendapat....mmm...semalam aku dapat j0b baru....jadik pr0ducti0n manager t0k satu program realiti baru...ala2 my team...payment agak lumayan...mase lemang offer aku tuh macam mimpi plak aku...ye lah, aku manela ade bnayak sangat pengalaman pasal bende2 ni if nak dibandingkan dengan kawan2 die...but die yakinkan kau jugak t0k terima offer ni n die nak sangat2 aku yang jdk pm tuh...hahaha,...bincang nye bincang akhirnya aku terimalah offer tuh...bukan senang t0k aku terima...sampai aku kuarkan kat fb bagai..minx pendapat!!!hahaha...gegeh...ni adalah pengalaman aku selepas keje kat nuansa...so aku ne pastikan ia yang terbaik dari aku...huhuhu....but aku tahu,bukan senang nak realisasikan bende ni...aku ne kuat...ye...nanie...ko ne kuat...jangan mudah putus asa dan jangan mudah terleka...ni adalah jalan t0k kejayaan k0...peluang x datang selalu...biarlah bayaran sikit dulu...janji pengalaman yang ko genggam dulu...hurmmm...berbalik pada payment....aku x fahamlah dengan sikap org yang terlalu memilih kerje...hurm...ntahlah...sikap manusia zaman sekarang ni...ape2lah...janji korang bahagia...bagi aku cukuplah aku bahagia...tapi kalau pemikiran itu kekal ade dalam masyarakat melayu kita...sampai bile kiter nak maju???hurmm...maaflah jika ade yang terasa,,,aku hanya mencurahkan apa yang aku rasakan...ngge~

No comments:

Post a Comment