im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Monday, June 8, 2009

lelaki dan cinta

well...bile jek cakap pasal cinta...masing2 dah teringatkan kapel masing2...hurmm...cinta tu abstrak...susah nak cakap...kadang2 persepsi kiter tentang cinta tu len2...kadang2 tu plak leh sampai gaduh if cakap pasal cinta ni...hahaha...yelah....len orang len ragam kan???ntahlah...bagi aku cinta tu perlukan keikhlasan...perlukan kepercayaan...dan perlukan keseragaman... itu apa yang aku tahu...tapi seorang lelaki hadir dalam hidup aku dan tekankan pada aku yang cinta tu perlukan perhormatan...dia juga cakap yang cinta tu perlukan bende tu untuk membezakan lelaki dan wanita...aku mule2 dulu susah jugak nak terima...tapi lame2 aku mula akui...ya...akui kebenarannya....aku perlu hormat lelaki itu kerana walau apa yang terjadi...lelaki itu adalah ketua...hurm...terima kasih sayang....terima kasih sudi memberikan cinta kau pada aku....ngee~....berbalik pada soal cinta tadi....korang kdang2 terpikir tak kenapa selalunya if kisah cinta jek...perempuan yang akan terlebih2....yelah....perasan x yang perempuan yang akan selalu membisik2kan perkataan cinta...rindu...betul x???tapi bukan maksud aku lelaki tak pernah...lelaki akan ucap kata2 tu...tapi x sekerap perempuan....kenapa erk???tb2 teringat kisah cinta s0rang kawan aku ni....kawan???aku dah anggap macam adek aku dah...biarlah aku kenalkan die sebagai adek aku je lah...hahaha...mmm...die dah 3 tahun ngan bf die...sayang gile...then tb2 tadik die tanye aku....adekah bf die betul2 sayangkan die...hurm...aku takutlah nak cakap 0 bagi k0men...huhuu....bende2 ni kompliketed...tapi bile die bagitahu yang lelaki tu menangis depan die dan bisikkan kate2 janji...aku akur....kerana...bagi aku,lelaki takkan menangis untuk bende sia2...bile die menangis, maknenye perempuan tu betul2 bermakne buat die....am i rite????betulke lelaki susah nak menangis???hurm...fikiran aku melayang2 plak kat kisah kawan bek aku...bf die x penah langsung nak ucap kate2 cinta...mmm...bukan x penah...sorry2...i mean susah betul nak ucapkan kate2 tuh....then kawan aku tu mulelah pikir yang bukan2 n ape yang die pikir adelah bf die x sayangkan die n just nak men2...apelagi...peranglah...hahahha....tapi akhirnye d0rang dah kawen p0n...s0...m0ral of the st0ry....len lelaki len care die...hahaha...ngee~~~tapi betul ke???

No comments:

Post a Comment