im d0ing dis:::

  • freelance scriptwriter
  • pr0ducti0n c0nsultancy
  • production manager
  • event management
  • wardrobefor shooting
  • lyrics
  • researcher

YuHuUuU

WELCOME....hye dude...meh masuk n kiter same2 k0ngsi suke duke kiter...ngee...btw...dis is da place which i want t0 write b0ut my life...wut i feel...wut i want n my c0mments b0ut wut i've heard...saw o everythinglaaa.....hahahah...;p

me n ma self

My photo
im n0t a perfect pers0n...just a cute n n0tty gurl wh0 reli2 l0ve my family n my cl0se fwen...ngee~

Monday, June 8, 2009

Ku Pinjam Satu Bintang




Kurindukan Dia
Kumahu Belaian Manja
Ku Ingin Selalu.....Disisinya

Hooo Huuoo
Inikah Bahgia
Inikah Kasih Asmara
Bernyanyi Lah Hatiku Dengan Cinta

Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan
Usah Kau Hampiri Perpisahan
Seharusnya
Kau Mengerti Kasih
Hanya Engkau Dihatiku
Andai Mampuku Menyentuh Awan
Akan Kupinjamkan Satu Bintang
Dan
Ku Pancar Seriang Gemilang
Itu Kasih Kewajahmu

Kuberjanji Sayang
Ku Menunggu Dikau Pulang hei..hei
Membawa Cintamu Yang Terindah
Dengarlah Kata Hatihoo..huooo

Kurindukan Kasih Dia
Kumahu Belaian Manja
Takkan Kulupa Cinta Pertama
Cinta

Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan
Usah Kau Hampiri Perpisahan
Seharusnya Kau Mengerti Kasih
Hanya Engkau Dihatiku
Andai Mampuku Menyentuh Awan
Akan Kupinjamkan Satu Bintang
Dan
Ku Pancar Seriang Gemilang
Itu Kasih Kewajahmu..hoouooo

Kuberjanji Sayang
Ku Menunggu Dikau Pulang

Membawa Cintamu Yg Terindah
Dengarlah Kata Hati
Dengarkanlah Kata Hati
Dengarkanlah Bicaraku


hurmmm...ku pinjam satu bintang...korang penah x dengar lagu nie...entah kenapa pertama kali aku dengar lagu ni tb2 aku jatuh cinta...tiap2 hari...if bleh tiap2 mase mesti aku nak dengar lagu nie....mmm....maybe sebab skunk ni aku berjauhan dengan baby kot...tu yang wat aku gilekan lagu tuh....lagi2 mase lirik yang first tuh...hahaha...mmm...ntahla...aku terlalu sayangkan die...nuthing can make me hate 0 leave u baby...ntahla...aku tahu kadang2 aku ni sellfish n sellau sangat sakitkan hati die...tapi aku tak tahu...aku terlalu sayangkan die...baby...i reli2 mish u....reli2 love u....YA, ALLAH...satukan la sakmi sampai bile2....






No comments:

Post a Comment